Hello sunday

Hallå där!
 
Då var det söndag, tidigare idag var jag, F och danne hos deras farmor/mormor och hjälpte henne med lite städning som hon inte klarar själv och sedan for vi hem. 
 
Igår var det personalfest med Cafe juniskär. Jag och F åkte och hämtade upp sara och åkte på lite föris hos pernilla. Sedan åkte vi alla ut till Juniskär där de hade dukat upp så fint och det blev god mat som var grillad oxfile, potatisgratäng, sallad, såser och vitlöksbröd.. mycket gott! Lite dricka och en massa dans, kul! Klockan var runt 1.30 när vi åkte hemåt. 
 
Nu ska jag snart bege mig mot pappa och käka middag. Hoppas ni alla andra har haft en bra helg! :) Imorgon är det måndag och då är det bara att pallra sig till skolan igen!
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR