Onsdag

Hej där!
 
Nu var det ett tag sedan igen. Har mest bara inte haft något att skriva.
 
Skolan har börjat igen iallafall och den här terminen börjar hårt med dubbelkurser, vilket kan bli lite jobbigt men det måste ju gå. Har fått sisådär 5-6 uppgifter och har börjat med en av gruppuppgifterna med min grupp som består av Kicki, Lilita och Natalie. Eftersom det är två kurser så ligger inlämningsdatumen ganska långt fram, man har lång tid på sig men kan lova att man sitter med varje uppgift några dagar innan de ska in ändå : P. 
 
Vårat vardagsrum ser ut som ett bombnedslag just nu. Vi har länge tänkt att vi ska göra om vardagsrummet, det är det ända rummet som inte är renoverat i våran lägenhet. Men vi sa att vi skulle göra det efter jag har varit i London(så om ca 5-6veckor). MEN jag kunde såklart inte hålla mig och tänkte att vad spelar det för roll om vi gör det nu eller om några veckor? Och jag vill gärna att det ska vara färdigt tills vi båda fyller år(slutet av oktober) då man ska ha massa främmande. Så nu står soffan mitt i rummet, en vägg är färdig så där ska jag börja skruva tillbaks gardinstänger och allt som satt där så jag har kommit en bra bit på vägen. Jag tror det kommer bli bra : ). 
 
Nu har vi haft "egna studier" i två veckor vilket betyder att man inte har något i skolan, till veckan har vi mån-tors i skolan och sedan över en vecka med egna studier igen. Sen är det inte långt kvar tills jag och fia åker till London, its gonna be fuuun : ).
 
Ha det nu så bra tills vi hörs igen : ).
 
Här är vardagsrummet innan vi ens hade målat fönsterna, det är redan gjort. Nu blir det väggarna som ska få sig ett litet lyft och lite ny möblering : )


fia

spännande att se hur det kommer bli :D säkert jätte fint :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR