Söndag

Heeej.
 
jag har äntligen tagit mig upp ur sängen, eller ja.. det är typ en timme sen jag klev upp nu, klockan 1 alltså! Jag skulle helst ligga kvar men då kan jag ju aldrig somna ikväll.. Men jag skulle vilja sova tills jag är frisk igen. Just nu misstänker jag öroninflammation.. men det är jättesvårt att veta själv ju. Jag har iallafall tappat hörseln på ena örat.. igen! Åh det är så irriterande och obehagligt att inte höra och så har jag ingen känsel i den delen av ansiktet.. Det skulle ju kunna vara en vaxpropp som sist och då ska man ju använda revaxör för att få bort det men om man har öroninflammation så ska man inte använda revaxör! Varför jag tror att jag har inflammation är för att jag har haft ont i örat lite då och då, inte hela tiden. 
 
Jaja, det är väl bara å vänta, har det inte blivit nån förändring imorrn så måste jag ringa vårdcentralen.. Så typiskt också att öroninflammation kan göra jätteont när man flyger och nu ska jag flyga om 14 dagar och har inte flygit på 2år, kunde det inte ha kommit nån annan gång!! 
 
usch, nu ska jag inte skriva nå mer för jag är ju bara negativ, men jag hoppas ni förstår varför jag är det.. blir ännu en dag i soffan.. har ju bara legat där i en vecka snart... Ha det bra!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR