Tisdag

Hej på er.
 
Jag har gått och dragit på mig halsont, det är tjockt och jobbigt och svälja. Än så länge är det ganska snorfritt, så vi får se om jag klarar mig från det. Ont i halsen, huvudet och svettningar är dock nog jobbigt, och framför allt.. tråkigt! 
 
Tidigare idag låg jag i soffan i morgonrocken under filten i soffan och ville verkligen inte kliva upp. Då kommer jag på att jag har lånat böcker på skolan.. tänker "Hmm, känns som att det är ganska snart dom ska lämnas tillbaks.." går och sätter mig vid datorn för att kolla när de ska tillbaks.. Jaa, idag.. va kul! Det kostar pengar om man lämnar tillbaks de försent så det var bara att kliva upp och byta om till mysbyxor.. När jag kommer halvvägs till bussen märker jag att jag har glömt mobilen hemma, har ingen klocka på mig så jag har ingen jävla aning om vad klockan är! Bussen kommer precis när jag kommer till hållplatsen så det var bra, byter buss på navet och när jag sätter mig på den bussen så flyger en liten fluga in i näsan.. ÅH! Vill ju inte gärna sitta och gräva i näsan i en nästan fullproppad buss! Väl påväg hem igen får jag vänta läänge på bussen men tillslut är jag hemma igen, kliver rakt in i duschen och vrider på nästan det varmaste som går och står där läääänge. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen innan jag måste blåsa håret.. måste jag det? Jo, annars ser jag ut som ett troll. Jag skulle verkligen vilja må bättre tills imorrn så vi håller tummar för det då. 
 
Nåja, ha det bra! Så här känner jag mig! 





Desire

Jobbig dag! Och jobbig kuse!:P Krya på dig:) kram

Svar: Haha ja :P Tack! :) Kram
Nellie-Hanna


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se
fia

krya på dig, här är det snor och halsont, blääää

Svar: Usch och fy, tack detsamma! :)
Nellie-Hanna




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR