Torsdag

Hejhej!
 
Nu har snoret kommit även till mig. Härliga detaljer va? Ska inte gå in mer på det..
 
Igår tog jag mig upp ur soffan, in i duschen igen, drog på mig lite bättre kläder, lite mascara och åkte till mikeala som hade en liten tjejkväll eftersom hon fyllde år. Jag ville så gärna gå så jag sket i att jag var förkyld för en liten stund och det gjorde jag rätt. Det var välkomstdrink, supergod tacopaj med tillbehör och en också väldigt god äppelpaj med glass till efterrätt. Annars massa surrande och en rolig lek. Det var iallafall himla trevligt och jag ångrar inte att jag åkte dit, även om jag kände mig en smula sämre i förkylningen efteråt : P. Tack för igår Mikka och grattis igen : ). 
 
Mitt liv i soffan rullar på,sjukt trött på alla program som går på dagen. Typ Sjunde himlen, man fastnar alltid framför det, men det är ju sååå dåligt! 
 
Ha nu en bra dag, super härligt väder : )
 
Blir lite trött på att dricka en jäkla massa te dagarna i ända också så jag gjorde ett glas varm oboy för lite omväxling, gott!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR