Chocolate strawberry cupcake

Japp, i förrgår fick jag en anledning att baka. Mamma och per skulle komma på kvällen och kolla på nyaste Bond-filmen Skyfall. Jag är inget jätte fan av Bond eftersom actionfilmer i allmänhet inte är nån favorit hos mig. Men jag såg den också och den var väl helt okej. Men som sagt, jag fick en anledning att baka. Och det blev chokladcupcakes med frosting med smak av jordgubb! De var goda : ) Jordgubben ser lite trött ut för att bilden är tagen dagen efter jag gjorde de.
 
 
 
 
Imorgon är det fredag och helg igen, ibland går veckorna undan! Men först ska jag till skolan imorrn och göra en dugga, spännande! Men nu resten av dagen blir det kanske lite till plugg, har redan pluggat ca 2 timmar idag också,läst ut boken vi ska läsa så nu ska jag fokusera på en artikel. Sen ska jag färga utväxten i håret om jag orkar :P Ikväll blir det lite spring i tvättstugan och hockey på tvn. Så, ha det bra nu : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR