friday it is!

Då var det Fredag, skönt!
 
Idag har jag spenderat stor del i soffan, har sjukt ont i magen så det fick bli en sådan dag. Men jag kunde inte hålla mig från att skruva upp ett par nya hyllor som F fixat så dom vart i rätt storlek. Och hans reaktion när han kom hem var.. "Fan va snyggt!" Haha, så ja, det vart bra och mycket bättre än vad det var innan : )
 
Igår kväll var jag uppe hos Fia och drack lite te och surrade, det var trevlig för nu var det verkligen super länge sedan vi träffades! 
 
F är ute på ett ärende och när han kommer tillbaks ska vi åka och handla, lite till middagen och godis såklart ; ) Sedan blir det en kväll i soffan, känner för en sådan kväll. Imorrn blir det andra bullar för då är det nämligen dags för fest, det var ju ett tag sedan! Kul kommer det nog bli : )
 
Ha nu en bra Fredag och en härlig helg! 
 


Mikaela

Hanna! Jag vill se hyllorna OCK ni måste komma och hälsa på =)


Blogg: http://mikkalainen.se
hanna

Ja, kan lägga ut en bild när jag lyckas få en bra bild på dom :p men du får gärna komma å fika eller nått :). Absolut, supernyfiken på lägenheten, bara å säga till när det passar :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR