Valentine

Alla hjärtans dag inföll på en Torsdag iår. Då var det pannkaka och hockey så vi tog en myskväll igår ( Fredag ) istället med en god tre-rätters middag. En god drink och en skagentoast att börja med. Sedan helstekt fläskfile, rödvinsås, sötpotatisklyftor och sallad. Sist slog vi till på chokladfondue med lite goda tillbehör som jordgubbar, banan och marshmellows : ) Mycket uppskattat och gott!
 
 
 
 
 
Idag har jag och min älskade mamma varit på liten shoppingrunda. Första var vi ut på en butik som min mamma aldrig varit på men som jag har varit på mycket med Fs syster och pratat mycket om. Så vi kikade runt lite där, tog en fika och sedan blev det även en sväng på birsta innan vi åkte hem. Ikväll ska vi och svärisarna på middag hos Fs syster. Hoppas att alla ni andra har en bra helg också : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR