Första söndagen 2013

Ja hej!
 
Då var det söndageftermiddag och jag har precis suttit och läst igenom och skrivit av lite av en rapport som ska redovisas imorgon, japp.. imorgon drar skolan igång igen. Det är kul men samtidigt känns det som att vi har sjukt mycket att göra, det känns som att det kommer bli en tuff termin med mycket tentor, men ja, det är ju sista terminen så nog blir det den tuffaste. 
 
Helgen har varit lugn och fin. I fredags på morgonen var jag hos doktorn igen, jag har fortfarande samma besvär som jag har haft i 2-3månader så jag tänkte att jag måste gå dit igen. Jag fick lämna 5 rör med blod och sedan skickade doktorn en remiss till röntgen så inom nån vecka ska jag få tid där också. På kvällen mötte vi upp Tingen och hans tjej Sauenn (dom är här hemma och hälsar på för annars bor de på Island) på en pizzeria och käkade mat där, sedan såg vi på film och drack vin i tingens brors lägenhet (där dom bodde medans dom hälsade på).
 
Igår var det lördag och vi gjorde inte så mycket, klockan 2 var det juniorhockey final och då kom danne och steffe hit och tittade på den oss. När sverige hade förlorat åkte dom och vi satte igång med maten som blev kyckling, päror i ugn, en god sås och sallad. På kvällen kom mamma hit och vi kollade på Disneys nya film Frankenweeni, vet inte om den har kommit ut på bio men i London var den nog i full gång för jag såg gossedjur från filmen inne på Disneybutiken. Iallafall, vi såg den och åt en massa gotta till och sedan satt vi och surra tills mamma åkte hem. Ja föresten, jag hade namnsdag igår ; P Mormor ringde och grattade, F sa grattis och av mamma fick jag en bukett tulpaner : ).
 
Idag har jag och mamma varit en sväng på birsta på förmiddagen, jag har inte varit på någon mellandagsrea iår så nu fick jag kika lite, shoppade ingenting förutom en bok till F : P. När jag kom hem kom Johanna och hälsade på en stund och nu som sagt har jag suttit och läst rapport. När som helst kommer F hem från tennisen och då ska vi laga mat, fiskgryta står det på matsedeln idag : ) Ha det fint nu allihop. 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR