FREDAG

Hej på er.
 
Som ni förhoppninsvis ser är det ny deisgn på bloggen, jag tröttnade på den gamla och fixade en väldigt stilren istället. Enkelt och fint. 
 
Idag hade jag en tid för röntgen kl:1 i Härnösand. Min fina vän Desire följde med som sällskap, Tack snälla du ♥. Det gick väldigt snabbt och vid 1.20 var vi på väg hem igen. 
 
Sedan när jag kom hem så käkade jag lite och sedan kom jag på att jag skulle byta design här så det har jag också hållt på med. F gjorde chokladbollar i typ förrgår så jag har mumsat i mig några sånna också ; P. Resten av kvällen blir nog mest hemma, F ska iväg och spela tennis senare ikväll, så då myser jag väl ner mig i soffan med godisskålen eller nått ; ). Tänkte göra ett litet NY-inlägg, får se om det blir ikväll eller imorgon : )
 
Embla kikade på tv imorse
 


Mikaela

Vad snyggt det vart med nya designen! :)


Blogg: http://mikkalainen.se
hanna

Tack! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR