Tidig lördagmorgon

God morgon!
 
Uppe med tuppen här hemma hos oss idag. F har precis åkt och lämnat Embla hos hans mamma och pappa. Sedan blir vi hämtade av min bror och desire för en roadtrip : )
 
Igår var jag bjuden på födelsedagsfika hos kicka och alex, det var Grus som fyllde två. Grus är ju då Kickis chihuahua : ) Så det var jag, kicki, alex, lilita, natalie och nellie. Vi fikade massa gotta, kladdkaka, dumlekakor, sockerkaka och cheesecake! Kollade llite på gladiatorerna och sedan åkte natalie och nellie hem och vi andra slog på en film, såg en liten stund men den kändes så seg så vi bytte till en som var äcklig! Men ganska bra och det var mardröms-varning på den : P Minns inte vad den hette nu.
 
Näe, nu måste jag hitta vad jag ska ha på mig idag. Ha nu en bra dag allihopa : ) 
 
Hade ingen annan bild till detta inlägg så det får bli en insta-bild!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR