Tisdag 22/1 - 13

Hej hej..
 
Hoppas alla mår bra? Jag mår fint! : )
 
Ny vecka igen och helgen som var bestog av en hel del. I fredags hade jag mitt livs första salstenta. Vet inte hur det gick, vet inte hur jag känner att det gick heller så får helt enkelt vänta tills resultatet kommer. I lördags var det dags för himlabadet. Jag, F och danne var där vid 3 tiden och åkte inte hem förns strax före 8! Först åkte vi rutshkanor i äventyrsbadet, svin kul! Sedan gick vi upp på relaxen. Badade bubbelpooler och bastade också var vi med på nått dom kallar "bastuvifftning" och där blev det så varmt så man höll på att svimma men vi höll ut och efter det käkade vi, jag åt mozzarella sandwish som jag åt sist jag var där också, den är god. Grabbarna åt hamburgare. När vi kände oss färdiga åkte vi hem och kollade på en film som var väldigt dålig : P.
 
I söndags var vi bjudna på middag av F och dannes farmor/mormor. Vi fick bestämma stället så vi ringde och bokade bord på Bite line : ). Hon tyckte det var jätte mysigt där och vi alla åt gott, jag åt en pasta med kyckling. Till efterrätt blev det cheesecake med jordgubbar : ) Gott!
 
Nu ska jag gå ut med embla sedan kanske det blir en sväng på birsta, ha det fint!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR