Tisdagkväll

Hejhej!
 
Idag har jag varit i skolan en sväng, jag, Lilita och Natalie satt och sökte artiklar och skrev klart det mesta av gruppuppgiften, skönt! Igår var jag också i skolan, heela dagen. Började halv 9 med redovisning, den var klar vid 9.30 så då åkte jag, Lilita och Natalie hem till Lilita och började på uppgiften som vi idag nästan skrev klar. Sedan åkte vi tillbaks till skolan och hade föreläsning till 16. Sedan på kvällen åkte vi på birsta där vi mötte upp Peter. Grabbarna fick gå för sig själva medans jag sprang runt i mina affärer, jag köpte en tröja och två nagellack. Jag vill verkligen köpa mer kläder men hittar aldrig nånting! Men som sagt, nu köpte jag iallafall en tröja.
 
Ikväll är jag ensammen för F är på hockey. Så då tänkte jag att jag skulle äta nånting enkelt när bara jag skulle äta, och eftersom jag känner av lite halsont så fick det bli soppa. Det blev med potatis, purjolök och broccoli.. och gott var det! : ) Jag har också plockat undan tomtar och sånt där ikväll, men granen och stjärnorna får stå kvar ett tag : )
 
Förövrigt måste jag säga att jag längtar såå mycket till våran NY-resa, jag tror det kommer bli grymt! : ) återkommer med mer info : ).
 
Nu ska jag snart fixa lite kvällsfika, sätta mig i soffan och kika på hollywoodfruarna ; ) Ha det bra!
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR