en lördag

Imorse var jag uppe 6.30, tungt på en Lördag! Men jag skulle iväg och jobba så hade inte så många val, haha. Var ute på ön och plockade godis till 12. Jag jobbade även igår på 2 nya butiker, nya för mig alltså. 
 
Och igår kväll kom Johanna (F´s syster) hit och vi lagade mat. Det blev fläskfile-gryta, pasta och sallad. Till det blev det några glas vi och vi surra länge tills vi märkte att typ halva gladiatorerna hade gått, vi som skulle se det. Så vi flyttade oss in till soffan med popcorn och chips och kollade på slutet. En trevlig kväll!
 
Nu sitter jag bara och väntar och väntar. F har varit borta i fjällen i 1 hel vecka! Inte van att vara borta från varandra och jag är absolut inte van vid att vara ensam. Har sovit hemma alla nätter utom i Torsdags då jag och Embla tog vårt pick och pack och sov hos mamma som också var ensam över natten : ). Nu är F iallafall på väg hem, kanske är hemma om 1-2timmar. Så ikväll ska vi mysa : ). Juste, måste också säga att senaste tentan var jag så arg på för det kändes absolut inte bra när jag hade gjort den men igår fick vi reslutatet.. och jag klarade den! Så skönt!
 
Näe, nu ska jag kolla på mästerkock-reprisen för det missade jag i onsdags. Ska plocka undan lite också så det är fint när min karl kommer hem : ).
 
Lite shopping blev det här i veckan också, lite mönstrat blev det minsann! : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR