Första måndagen i Mars - 2013

Jaha, helt plötsligt var vi inne i Mars månad. Men det gör inget om tiden går fort nu, nu vill väl de flesta av oss ha vår och sommar eller hur? Ja tack! Men än är det på tok för tidigt för vårkänslor även om det är många dagar med sol och plusgrader så kommer det nog hinna snöa både en och två gånger till innan det tinar bort. Men på tal om vår så har jag faktiskt köpt en ny vårjacka, precis nu när jag skulle knäppa kort på den så jag kunde visa så tog batterierna i kameran slut, så jag lånar bilden från hemsidan istället.
 
Ihelgen har det varit ganska lugnt, i fredags var vi bara hemma, myste på, åt god mat och kikade på gladiatorerna. I lördags var jag och mamma ut på birsta och shoppade lite och sedan tog vi en fika här hemma. På kvällen åkte jag bort till Kicki där jag, Kicki, Lilita och Malin kollade på film och drack vin. Igår var det söndag och då blev det en snabbis på birsta igen för att köpa jackan jag hade sett i lördags sedan köpte vi med oss fika och åkte hem till F´s farmor och fikade. Sedan på kvällen tog vi fram godisskålen, poppade popcorn och kollade på Johan Falk. 
 
Idag har jag varit i skolan på förmiddagen, var uppe vid 6 imorse, fy så tidigt! : P I skolan hade vi föreläsning om riskbedömning med HCR-20 manualen, som vi också ska ha tenta på om några veckor. Nu tänkte jag försöka läsa lite i en av böckerna till tentan innan F kommer hem, då ska vi laga mat och köra en storstädning! 
 
Min nya vårjacka ↓ 
 
Och lite insta-bilder från helgen : )
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR