Ledig långfredag

Heej.
 
Idag är det långfredag, sånna dagar som är så mysiga för att min F är ledig : ). Vi vaknade ändå ganska tidigt idag och har ätit frukost för en stund sedan. Om nån timme ska vi ut till F´s mormor och morfar och hjälpa dom med nånting på datorn och sen blir det väl lite fika där. 
 
I Onsdags hade vi den sista stora tentan som sagt, nu är det bara att vänta och se hur det gick. Direkt efter tentan fick jag åka och jobba 4timmar ute på ica-bommen, alltså njurunda.
 
Igår var det också jobb, men då hade jag två butiker så det tog lite längre tid. Var på den första butiken vid 6.45 och var hemma vid 18. Såå mycket godis! haha. Älskling kom och hämtade mig när jag slutade på sista butiken och då åkte vi och köpte pizza! Min fina pojkvän hade även städat hela lägenheten tills jag kom hem, skurat badrum, dammsugit, plockat i och ur diskmaskin, vädrat, bäddat och allt sånt, så himla skönt! ♥ Idag är jag som sagt ledig men imorrn blir det minst 10timmar till på samma butiker. 
 
I Måndags var det ju våffeldagen, så vi bjöd hit mamma,(per jobbade), sebbe och dessi på lite våfflor. Vi hade hallonsylt, jordgubbssylt, glass och jordgubbar. Sedan hade vi även creme fraich, rödlök och rom som också är gott att ha på våfflor! Det var mysigt och Embla fick ett påskägg : ).
 
Näe, nu ska jag gå och slänga på lite smink och göra nått mer håret. Ha nu en super bra påsk!
 
 
 
 


Emilia

Så gulligt att hunden fått eget haha :D


Blogg: http://theblueeyedmermaid.blogg.se/
Hanna

Hehe jaa, visst var det?! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR