Måndag

Då var det måndag igen och denna dag kommer bestå mestadels av plugg! På Onsdag har vi våran sista (sista om man klarar den) tenta, det är också den största, den är på 7,5hp och det kanske inte säger så många nånting.. men det är mycket. Den kommer att handla om riskbedömningar och ja, tyvärr känner jag ganska starkt att det blir omtenta på den. Menmen, jag ska plugga på idag och imorgon så får det gå som det går på Onsdag. 
 
I lördags kom ju min älskling hem från att ha varit i fjällen en vecka, och på kvällen åkte vi ner på stan och han bjöd mig på en go-middag på allstar. När vi var färdiga åkte vi förbi mamma och per och sa hej och satt där och surrade innan vi åkte hem igen.
 
Igår var det söndag och jag och min älskade F hade en mysig dag. Började morgonen med att jag slängde ihop några ostfrallor till frukost och vi dukade upp till en riktigt mysig söndagsfrukost. Nybakat bröd, fil, färskpressad apelsin juice och te : ). Sedan åkte vi ut till svärföräldrarna på Alnö. F´s skoter står hos de för vi har ju inte direkt nån plats att ha en skoter : P Det var så himla härligt väder så vi tog en sväng med skotern ner på isen under alnö-bron. Jag provade också och köra, har gjort det nångång tidigare men det var länge sedan, och det var kul! : ). Sedan åkte vi tillbaks till svärisarna och dit kom också min mamma, Per och Amanda och vi alla fikade och surrade och sedan åkte dom hem. Vi stannade och bara tog det lugnt och sedan blev vi även bjudna på middag där, det blev oxfile med klyftpäror och beasås, gottgott! Efter maten åkte vi hem och senare blev det soffmys framför Johan Falk med en massa godis. Vi hade en jätte mysig dag och jag älskar dig såå ♥
 
 
 
 


Mikaela

Du är ju SÅ fin i det långa håret!


Blogg: http://mikkalainen.se
Hanna

Men Tack kära du! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR