Söndageftermiddag

Hej!
 
Imorse när jag vaknade klev jag direkt upp och slängde ihop en smet till ett bröd. Det ska gräddas i ugnen i 1timme så det sög ordentligt i den hungriga magen. Sedan har jag städat och "möblerat om" i några av våra garderober, varit ute på en liten promenad med Embla. Sedan blev det en sväng på Dollarstore och förbi macken för att hämta ut en bok. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till middag. 
 
Igår fick jag ont i ryggen efter en stund på birsta med mamma, och mensvärken på det så kände jag mest för att ligga i soffan. Mamma kom förbi på kvällen med kinamat och vi kollade även på filmen Röjar-Ralf som var sådär, gullig historia men inte speciellt rolig. 
 
Var en sväng på Willys innan jag åkte hem också, det blev lite godis och en coca cola ;P Så ikväll blir det en sån kväll. Igentligen borde jag plugga men jag har faktiskt läst en av artiklarna till tentan idag och sen har jag även skrivit ner alla 70 instuderingsfrågor till tentan som jag ska börjar svara på till veckan, så det får nog räcka på plugg-fronten idag ;P. Ha en mysig söndagkväll nu allihopa!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR