sundaynight

Ja,då vare söndagkväll igen. Vi har ganska precis kommit hem, har varit borta hela dagen. Vid 11 tog F med sig Embla ut till sin mamma och pappa för han skulle fixa med skotern. Vid 12 tog jag en promenad i det härliga, men lite blåsiga vädret, gick förbi mamma och tänkte att jag skulle gå in och säga hej. Det slutade med att jag och mamma åkte på birsta, haha. Hon skulle kolla på lite grejjer på Ikea så jag hängde med. Sedan mötte jag upp F där ute för han var och köpte en cd-spelare till sin mamma så jag åkte med han därifrån till svärisarna, kopplade in cd-spelaren sedan blev vi bjudna på kina-mat där, gottgott : ). Sedan åkte vi hem och resten av kvällen blir i soffan med godisskålen ; ). 
 
Annars ihelgen då, i Fredags gjorde vi god middag, fläskfile i godsås, sånna där goda potatisgrejjer (vet inte vad dom heter men ni ser de på bilden), sallad och ett glas vitt till det. Sedan blev det en sväng till F´s kusin som fyllde år, där blev det fick med massa kakor och tårta och sedan fick vi se massa bilder från hans resa han nyss kom hem ifrån (Japan och thailand). 
 
Igår var det ju Mello final, så vi hade lite mys här hemma med min bror och dessi. Vi dukade vardagsrumsbordet fullt med massa god saker, Ost, luft-torkad skinka, kex, popcorn, chips, dipp, morötter och godis. Haha ska det va så ska det ; P. Tyckte låten som vann var helt okej. Och juste, jobbade första passet på mitt nya extrajobb i lördagsmorse, kul!
 
Nåja, det var helgen. Till veckan blir det lite skola och lite annat smått och gott. Ha det så bra så länge : )
 
Bjuder på några bilder från helgen.. bara mat ; ) mums!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR