Tisdag, trött dag.

Hej!
 
Här sitter jag och är ganska trött.. har nämligen jobbat mitt livs första natt i natt. I nog med att det var första jobbnatten någonsin så var jag helt oförberedd. Hade skola igår så jag klev upp 6.30 igår morse. Var på skolan i nån timme sedan på kvällen grillade jag, F och danne korv till middag, det var mysigt. Sedan när jag kom hem ringde dom från avd93, där jag hade min praktik som tog slut för bara 5 dagar sedan (kul att dom redan ringde : ) ) och frågade om jag ville jobba natten, och då var det bara 2 timmar tills jag skulle börja. Så jag hade alltså varit vaken sedan 6.30 och skulle då jobba 10timmar till klockan 7 imorse. Kan säga att natten har varit låång, men det har gått bra, det var en lugn kväll. 
 
Och jag är fortfarande vaken för klockan 8 var Natalie från klassen här och vi började med våran B-uppsats för det hade vi bestämt innan jag visste att jag skulle jobba och vi behövde börja med den så det fick bli så. Vi fick ihop en hel del så det känns bra. 
 
Nu tänkte jag snart gå ut med embla, sedan tänkte jag nog åka och handla lite mat och duscha, försöker hålla igång nu för det känns himla konstigt att gå och lägga sig nu : p klockan är mitt på dagen och solen skiner, näe.. jag sparar mig med att sova tills ikväll, blir nog en tidig kväll dock ; ) Och juste, igår var jag ju hos frissan och klippte mig också, det behövdes verkligen : )
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR