Åttonde november

Fredag! Men igår var det Torsdag och igårkväll var mamma, per och brorsan här. Vi har filmkvällar lite då och då med filmer vi vill se. Sist var vi hos brorsan och Dessi och såg någon dansk film, kon-tiki tror jag den hette och den var ganska bra faktiskt. Men nu var det våran tur och mamma hade nämnt att hon ville se World war z. F och sebbe hade redan sett men vi såg den ändå och den var helt okej. Jag gillar inte zombiefilmer men det hände ju mycket i filmen iallafall :)
 
De hade med sig en present som var i från alla i familjen. Mamma och Per. Pappa och Victoria. Sebbe och Dessi. Det var ett halsband som jag har nämnt att jag ville ha. Tex till min födelsedag men då fick jag det inte men nu fick jag det :) Och det är så fint :) Tack för det alla, kärlek! ♥ Idag fick jag även mejl från läraren att uppsatsen nu var godkänd, så nu är jag helt färdig, går faktiskt knappt att beskriva med ord hur skönt det är! Nu är jag färdig. Jag kan inte säga att jag aldrig mer kommer att plugga men jag är nöjd med det här just nu :).
 
Nu har jag nyss vikt tvätt som har hängt på tork, plockat lite här hemma och nu ska jag snart åka och hämta mannen på jobbet :) Ikväll blir det go´middag och sedan soff-läge, idol och godisskålen ;) Hoppas alla får en härlig Fredagkväll och helg :)
 
Min examenspresent från familjen!
 
 
 
 
 
 


Fia

Haha samma fredag här, trevlig fredagsmys :) hihi

hanna

Mys :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR