femte november

Då var vi inne i November och en ny vecka, tackar för det för min helg har inte varit bra. Har mest legat i soffan och varit så himla trött fast jag har sovit 8-10timmar varje natt.
 
Men jag har ändå hunnit med en del. I Fredags jobbade jag ett dagpass på sjukhuset. På kvällen blev det tacos och en massa godis. På lördag morgon jobbade jag sedan på dagen var det kalas för F´s farfar som fyllde 85 år i veckan. På kvällen lagade vi lite godare middag och sedan åkte vi och tände ljus. Varje år vid halloween åker vi runt och tänder ljus på gravar så nu var det dags. I Söndags blev det nog soffan hela dagen om jag inte minns fel. Förutom att vi var ut med Embla och på kvällen åkte vi och köpte pizza.
 
Men nu är det ny vecka och igår var det äntligen dags för opponering av B-uppsatsen! Var i skolan och gjorde det, jag och en tjej till fick opponera på varandra. Det gick bra och jag fick lite små grejjer att ändra (det får man alltid när man har gjort en opponering). När vi var färdiga i skolan åkte jag iväg och jobbade.
 
Nu på morgonen och förmiddagen har jag suttit och fixat till nästan alla de grejjerna, när de är färdiga och jag har skickat in det så är jag godkänd! Ska bli fruktansvärt skönt! Jag borde belöna mig själv med något ordentligt men vette sjutton vad det skulle vara :P.
 
Den ända nya bilden jag hade på instagram är denna på Embla från igår. Hon har på sig sin filt som hon nu förtiden älskar. Lägger man den på henne så går hon runt med den på, till exempel när hon äter, haha hon är så söt! ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR