femtonde november

Hej du kalla Fredag.
 
Nog är det kallt men ingen snö har vi ännu. Tittade tillbaks i bloggen till förra året och i slutet på November, runt den 30:de hade vi snö, så vi får väl se.. men det kommer nog när som helst.
 
Här har det igentligen inte hänt så mycket. Jobbade ett kvällspass på sjukan i Onsdags. Igår jobbade jag också men på förmiddagen och när jag var klar där åkte jag hem och städade lite och sedan kom Fia ner och vi bakade en äppelpaj och käkade den, surrade och kollade på tv. 
 
Idag på morgonen var jag, Fia och Nathalie ut till Ica maxi och handlade för ikväll blir det tjejkväll med middag. Förrätt, varmrätt och efterrätt har vi planerat, blir en mysig kväll tror jag :) Men ska inte upp till Fia förns om några timmar så tror jag ska ta mig nått att fika nu. Ha en fin kväll allihopa :)
 
Som vanligt bjuder jag på "mat-bilder". Den första är från min frukost imorse. Tog några äppelbitar som blev över från paj-baket igår och åt de med vaniljyoghurt, gott! Åt även en hårdbrödmacka med mosad avokado och flingsalt, sooo goood! Andra bilden är helt enkelt på min påfyllda fruktskål ;P.
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR