tjugoandra november

Igår fick jag åka in och jobba kväll på sjukan, F kom och hämtade mig när jag slutade och när vi kommer hem.. vad möts jag av? En ny säng! Då har han alltså varit och köpt en ny säng, 4 madrasser (2 resår, en hel stor lika tjock som resårmadrasserna och sedan den översta lite tunnare) och lagt i de i stommen och varit och slängt de gamla. Haha han är väl för gullig ändå. Problemet är nu bara att vi ligger nästan 1 meter ifrån golvet, den är JÄTTE hög! Så vi får nog kolla på om det går att sänka i stommen annars måste vi nog ta bort stommen.. Madrassen är iallafall anpassad efter mig så förhoppningsvis kanske det kan bli lite bättre i ryggen, vi får väl se.
 
En annan "lustig" sak. I onsdags när jag hade varit och bakat misslyckade lussebullar hos fia så kom jag hem och skulle gå på toa. Drar ner byxorna och hör ett stort PLUMS! Tittar snabbt bak.. MOBILEN! Faaaan. Mobilen i toan. Var jäävligt snabb ner med handen och fiskade upp den men den gick tyvärr inte att rädda, den funkade men hittade ingen teckning så det gick inte att ringa till den eller från den. Sedan upptäckte vi även att den inte gick och ladda. Så det fick bli en ny. Och det är faktiskt mitt livs första mobil som jag själv köper, tidigare har jag fått i present/julklapp eller ärft, så det kanske var på tiden. Blev såklart en ny samsung ;).
 
Näe, nu ska jag se om jag kan fixa till lite frukost, kylskåpet ekar tomt, det är verkligen dags att handla för våran del. Ha nu en fin Fredag :)
 
Våra nya madrasser. Jag hade sagt vilken färg jag tyckte när vi var på affären och den färgen blev det :)
 
 
Min nya telefon, samsung såklart!
 
 
 
 
 
 


fia

jag lovar ni blir van vid den höga sängen ;) känns konstigt i början :) hoppas din rygg blir bättre:)


Blogg: http://soffelin.blogg.se
Hanna

Ja, alltså det är väl mest ändå att det ser lite konstigt ut :P Ja, man kan ju hoppas :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR