tjugofemte november

Då var det måndag och löning, för mig kommer dock bara en av lönerna idag och den andra dröjer några dagar eftersom den kommer från landstinget, menmen det gör inte mig nånting :)
 
Igår blev det en liten sväng på stan med mamma. Det är inte speciellt ofta man är i stan nu förtiden, det blir mest birsta men det är inte så konstigt tycker jag. På birsta är alla butiker inne på samma ställe och det finns fler affärer, men ibland är det mysigt att gå på stan också :)
 
När jag kom hem från stan ställde jag mig i köket och bakade ihop en kaka för på kvällen fick vi fika-besök av svärföräldrarna. F var hos en kompis och när han kom hem hade en ljusslinga med sig till mig. Jag har kollat på sånna länge men inte köpt för de är lite dyra. Men nu fick jag en av min älskade sambo och den är sååå fin :) Man blir alltid så glad när man bara får saker så där av sin man :) ♥
 
Jag minns inte om jag har nämnt här i bloggen att jag har så himla ont i ryggen just nu, inte för att jag vill klaga men. Det känns mest när jag böjer mig, typ för att knyta skorna eller plocka upp nått från golvet, känns ungifär som att nånting kommer i kläm mellan revbenen, konstigt är det iallafall. När vi går och lägger oss på kvällarna masserar F med en sån där muskelkräm och jag skriker rätt ut för det gör så ont, hoppas inte grannarna tror att han slår mig :P. Ja, hoppas det blir bra snart iallafall för ont gör det!
 
Nu ska jag fixa ihop lite frukost, kom nyss hem från jobbet så man är lite småhungrig :) Ha en bra dag.
 
Det är svårt att få en rättvis bild på den för de vita bollarna lyser mycket starkare på bilden i verkligheten.
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR