Tolfte november

Vilket konstigt ord.. "Tolfte" haha.
 
Hej!
 
Idag är det Tisdag och dagen började med en arbetsintervju. Jag är bara glad att jag fick komma dit men har inga förhoppningar. Intervjun var i Härnösand och på väg hem stannade jag till i Birsta, tog en sväng på Ikea för att köpa lite saker vi behövde.. glödlampor och ljus ;). 
 
Nu har jag och Embla precis kommit in från en promenad, det blev en långis på 1 timme för det var så skönt väder, runt 7+ grader så det är bara att passa på och njuta innan kylan slår till ordentligt.
 
I helgen firade jag och min älskade F 7 år tillsammans. 7 år är länge men det känns igentligen som att vi alltid har varit tillsammans. Men 7 år har det gått och vi har gått igenom både upp och nergångar som har gjort oss starka och jag älskar honom såå mycket! ♥ Jag skulle igentligen få en present att vi skulle göra nånting men av olika anledningar fick vi skjuta upp det till senare så vi lagade go´middag istället med förrätt och varmrätt och sedan åkte vi ner på stan och gick på bio och såg filmen Gravity. Vi hade en super mysig kväll :) 
 
Nu ska jag försöka komma på någonting att göra till middag.. ibland står det bara still på middagsidéer :P 
 
Så här såg våran middag ut :)
 
 
 
 


Desiré

Håller alla tummar och tår för dig <3

Hanna

Tack fina du :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR