Första oktober

Nu var det länge sedan. Kollade in här och såg att folk har varit in på bloggen även fast det nu är sisådär 5 månader sedan jag skrev sist. Och sedan har jag också en trogen läsare som har ring och frågat om jag har uppdaterat.. min svärfar! :) Så nu ja, nu försöker jag igen då, vet inte varför jag slutade skriva, det var väll den där omtalade blogglusten, eller kanske snarare bloggolusten.
 
Som sagt, 5 månader sedan jag skrev sist. Vad har hänt sedan sist? Ja,sommaren 2013 har kommit och gått. Jag jobbade mest hela sommaren. Med mitt "godis-jobb" samtidigt som jag har varit skötare på sundsvalls akutpsykiatriska avdelning. Min älskade mamma fyllde 50 och av den anledningen åkte vi också till New york i början på sommaren. Jag, F, mamma, hennes gubbe Per, min bror och hans flickvän Desire. Det var en fantastisk resa, ett fantastiskt land och en ännu bättre stad. Både jag och F älskade staden och har pratat om att åka tillbaks men tror det får vänta nått år, vi har ju faktiskt nyss varit där. Jag och F har snart varit tillsammans i 7 år så en solig onsdagsmorgon i Central park förlovade vi oss ♥. Jag har alltid sagt att när jag ska förlova mig vill jag göra det på en speciell plats och så blev det ju verkligen, det var också därför vi inte förlovade oss förens nu. Vi hade alla köpt med oss frukost. Mackor, juice, jordgubbar och andra frukter och hittade en fin plats i den enorma parken där vi var alldeles ensamma och de andra hade ingen aning om förlovningen, alla stog framför oss och mobilkamrorna gick varma, det var en super mysig stund ♥
 
 
 
 
 
Jag kanske återkommer med lite mer bilder från New york en annan dag :)
 
Vad som pågår just nu i mitt liv är att jag igentligen är kvar där jag slutade med bloggen sist, B-uppsats. Det var så fullt upp och dåligt med tid när vi skulle skriva B-uppsats i våras att vi inte fick till uppsatsen i tid. Jag försöker nu få ihop en ny uppsats på egen hand. Förutom den är jag färdig med skolan vilket känns både skönt och tråkigt. Jag jobbar på med mitt godis, fick i slutet av sommaren en egen butik som jag har hand om och jobbar även extra som skötare.
 
Det var det för nu. Så hörs vi snart igen!
  


sophia

här har du också en trogen läsare :D tummen upp för att vi båda börjat igen och vi ser vell hur länge det håller ;)

Hanna

:D. Haha ja, det får vi ju se :p




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR