Sjunde Oktober

För en stund sedan kom jag in efter att ha varit ute i skogen med Desire och våra vilddjur Embla och Luna. Det var skönt med lite frisk luft och mysigt att träffa de. Imorse innan skogsturen så var jag nere på stan och jobbade. 
 
Sedan jag kom hem har jag försökt fixa lite på B-uppsatsen, det går långsamt framåt, jag ser verkligen fram emot när den är färdig. 
 
Natten mot söndag jobbade jag på 7an, kom hem vid 7.45 och somnade och sov i 3-3,5tim. Lite för lite kanske men tycker inte om att sova bort hela dagen så jag klev upp, Städade och fixade lite här hemma, det blev en liiiten sväng på birsta och sedan hem igen och då passade jag på att baka lite, det blev två sorters kakor. Vi fyller ju år snart så tänkte att jag skulle börja baka i tid det som går att frysa in :) Sedan på kvällen/natten sov jag skönt må jag säga! Hej så länge!
 
 


HomerSaf

TEST




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR