Tjugoåttonde oktober

Då var det Måndag igen och våran lilla födelsedagshelg är över. Vi har haft det bra och har haft både familj och vänner här och vi har fikat 4 dagar i rad! Haha. Fs sidan var här i Torsdag när han fyllde år och min sida var här i Fredags när jag fyllde år, fick så himla mycket fint! Tack alla! ♥ I lördags kom fia ner på lite fika och sedan kollade vi även på Dumma mig 2 och jag fick ett fint nagellack i present, ett sånt där som känns som sand när det torkar :). Igår på förmiddagen var Mikaela här, vi fikade och surrade men det blev bara en kort men mysig stund för sedan kom alla Fs vänner. När de hade gått ville vi ha mat så vi slog till på Kinamat för vi orkade inte laga något. Helgen avslutades med en jobb-natt på sjukhuset. 
 
Så ja, jag har jobbat inatt. Slutade vid 7.30 och då åkte jag direkt till Ica och fyllde på godis. När jag kom hem satte jag mig vid datan och fixade ihop B-uppsatsen lite mer och skickade in det för handledning. Kände mig inte jätte trött men tänkte att jag skulle försöka sova en stund så gick och la mig och ställde klockan på 1,5timme.. jag hann knappt lägga ner huvudet på kudden så sov jag, haha. Men det var skönt, bättre än inget.
 
Idag ska B-uppsatsen skickas in. Jag har varit väldigt less på läraren men idag fick jag nog och skrev lite "argt" till honom och då lät han helt plötsligt snällare, haha. Så jag ska fixa lite till på uppsatsen sedan skickas den in. Sedan är det opponering nästa vecka, efter det kan man också få ändra lite saker så det är ännu inte riktigt färdigt.
 
Men nog om den, jag skulle ju bjuda på bilder från kalashelgen. Mycket blev knäppt på kvällarna så det är lite siså där med kvaliteten men det får duga :)
 
F´s present låg och väntade på honom när han kom hem från jobbet :)
 
Det blev en sorts cupcake i år och det var denna sötnos :)
 
Och en tårta med massor av choklad och jordgubbar :)
 
Lite annat smått och gott!
 
Cupcakes på mina nya cupcakesställning från Ullared :)
 
I Fredags med min familj :)
 
Vi fick såklart en massa blommor. Fick även den där söta lilla boken där det stog massa fint av mamma och skålen av Desrie och bror.
 
Av mamma och Per fick jag också lite smink som jag behövde och hade önskat mig, mascaran har jag inte provat tidigare så ska bli kul och se om den är bra :)
 
Den här fina vispskålen fick jag av min fina pojkvän. Jag fick "bara något litet" nu i present för snart firar vi 7 år och då ska jag få något mer :) ♥
 
 
Nu ska jag ta och se vad vi ska kunna tänkas äta för middag ikväll, kanske att det blir köttfärsås och spagetti eller något liknande. Ha det nu fint så hörs vi!
 
 
 
 
 
 


HomerSaf

TEST




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR