trettonde oktober

Då var det Söndagkväll och en hel helg har gått. I fredags hade vi tacomys jag och mannen. Igår var det Lördag och jag jobbade på förmiddagen och sedan åkte vi till F´s farmor för att hjälpa henne att sätta ihop två garderober och en snabb birsta/ikeasväng efter det. På kvällen åt vi en god middag och sedan åkte F till kaggen och kollade på film och kilade upp till Fia och vi kollade också på film, en skräckis som hette The conjuring ( Typ, orkade inte kolla upp exakt vad den hette nu :P ). Det är så kul att titta på skräckis med Fia, för hon måste sitta och krama en kudde hela filmen, som hon också kan gömma sig bakom :) hihi. Kunde du sova Fia? 
 
Idag har vi bara varit hemma. Vi låg i soffan ganska länge, kollade på nån film på SF-kanalen sedan tog vi oss upp och rensade lite i garderoberna, vi fick ihop två påsar med sånt vi skulle slänga, mycket skit man samlar på sig!! Sedan bakade jag en kaka och sedan blev det kinamat till middag och nu har vi precis kommit hem från lite födelsedagsfika hos Danne som fyllde år igår. 
 
Näe, nu ska jag fixa glasyr till kakan, efter det ska vi kika på nån film sedan blir det sängen. Godnatt!
 
 
 


sophia

haha kunde sova men efter crille åkt och jobbat i morse var det så mörkt så låg jag själv i sängen och skrämde upp mig själv hahhaah

Hanna

Haha så bra, men onödigt och skrämma upp dig själv :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR