femte februari

Men nu var det länge sedan jag skrev!
 
Jag har inte haft tid eller möjlighet att skriva.. förra veckan lånade jag en lägenhet i härnösand och bodde där hela veckan eftersom att jag jobbade 6 dagar förra veckan. Lägenheten var jäätte kall så jag blev förkyld på onsdagen och då hade jag 4 långa dagar kvar att jobba, men det gick bra och på söndagen när jag slutade åkte jag hem till svallet. På onsdagen var fia upp och hälsade på på dagen, vi åt lunch, gick på stan och fikade innan hon åkte hem igen. En stund senare kom F upp, vi åt middag framför tvn och kollade på våra två favvo-program innan han också åkte hem.
 
Just nu ligger jag i sängen och bloggar och har nyhetsmorgon på tvn. Ska strax kliva upp och käka lite frukost :). Den här veckan är jag ledig från favoritjobbet så jag får passa på att plocka godis och jobba på sjukan. Skulle vilja träna men det är nog smartast att låta förkylningen försvinna helt först..
 
Ja mer än så hade jag nog endå inte att skriva.. vi får se när jag skriver nästa gång :)
 
En liten fikabild från härnösand :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR