fjärde januari 2014

Och helt plötsligt var vi inne i år 2014. 2013 har varit ett blandat år för min del. Jag har varit med om mycket som har varit såå bra. Bland annat var jag ju i New York för första gången, en stad som man helt klart blir kär i. Jag och F förlovade oss på denna resa som vi fick av min mamma ♥. Jag har under detta år skaffat mig 3 jobb. Ett som jag har fasta dagar varje vecka och 2 som är vikarie-jobb. Jag nådde ett mål som jag inte kommer skriva vad det är. Jag tog även högskole-examen i Psykisk ohälsa med särskild komplicerad problematik. Jag har också varit med om saker som jag gärna hade sluppit men, what doesn´t kill you makes you stronger.. right?
 
Det nya året firades iallafall in här hemma hos oss med vänner. Danne, Fia och Crille var är. Vi åt 3-rättersmiddag, spelade spel, tittade på fyrverkerier i hamnen och spelade lite mer spel. Vi hade en trevlig och mysig kväll. 
 
Annars har vi väl inte hunnit med så mycket på det nya året. Jag har jobbat iallafall och F är ledig. Jag hade ju bestämt mig för att börja träna någonting och det blir friskis, fia ska också köpa kort så det blir bra. Det ska bli skönt att röra på sig lite. Så jag har börjat värma upp kroppen lite med lite längre promenader, får ju passa på när marken är bar ;) Idag vid 3 åkte F iväg till sin kusin för att kolla på hockeyn och då tog jag med mig Embla ut på en promenad i nästan 1 timme i regn och rusk, men det var härligt :)
 
Då får jag ta och önska er alla en go´ fortsättning och en trevlig helg.
 
Första bilden är min, de andra lånade jag av fia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Fia

:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR