2015

Hej på er alla där ute i kylan :)
 
Här i norr har vi det ju kallt och härligt, igår när jag tog en promenad hem till pappa var det -17 ute.. tydligen.. så kallt kändes det faktiskt inte som. Idag blev det en liten promenad också med Milian i vagnen och fia, vi handlade på city gross sedan gick vi hem och tog en kaffe. Blev sedan en sväng på birsta där jag köpte en sängmobil och en tjockare mössa till Milian :)
 
Vi har ju nytt år nu också, jag tänkte inte göra nån riktig årsresume men jag kan ju säga att det föregående året var det bästa i mitt liv, såklart, vi fick veta att vi skulle bli föräldrar, gick igenom en underbar graviditet och fick vara med om en fantastisk förlossning och föda vår fina son ♡. Han blev hela tre månader gammal innan vi klev in i 2015. 
 
Nu är han snart fyra månader och utvecklas i raketfart, det är läskigt hur fort tiden går men samtidigt är det fantastiskt att se hans utveckling. Han "pratar" mer och mer och visar intresse för saker. I tisdags var vi på bvc och fick tre-månaderssprutor, han grät vid båda sticken och en liten stund till sedan somna han. Febern kom lite senare på kvällen och med lite alvedon gick det över.
 
Just nu planeras dop för fulla muggar, finns så mycket fint och roligt att pyssla och pynta med :). Men nu ska jag göra mig iordning för sängen. Ha det fint.
 
Första nyårsafton med lilla Milian :)
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR