1 Mars 2014

Jisses det är redan Mars.. jag vet inte huur många gånger varje dag som man konstaterar att tiden går för fort. Och det gör den, fy sjutton. 
 
Men så är det. Idag är det söndag och ännu en helg är snart förbi. Men den har varit bra här hemma hos oss. Mån-tors i veckan var F och jobbade i Umeå och då hade jag och Milian min mamma här som sov med oss och gjorde oss sällskap på kvällarna, mycket tacksam för det. Och i Torsdagskväll kom F hem igen och var ledig Fredagen så det blev det shopping! Vi shoppade dock bara till Milian (som vanligt, hehe) och den här gången blev det två pyjamaser, två omlott bodys och en pike-body och två byxor :). Sedan på kvällen var vi ut och käkade middag på Olearys, med förrätt och varmrätt sedan orkade vi inte med någon efterrätt. Milian blev lite grinig mot slutet så vi satt inte kvar så länge men mysigt att komma ut lite :) Igår tog vi med oss fika och varm oboy och åkte upp på norra berget och fikade, det var lite blåsigt men annars skönt, känns så himla vårigt ute nu :) Sedan på kvällen var det middag hemma hos svärisarna där det blev grill-premiär ;) Gottgott. 
 
Idag har vi en lugn dag. Just nu är F och Milian och kollar på innebandy och jag skriver här samtidigt som jag håller på och fixar pure åt lilleman, och nu har det nog kokat färdigt så det får räcka med bloggandet för nu :)
 
Återkommer med bilder från Milians dop som vi hade förra helgen. Det blev jätte bra och sååå fint :) Så himla nöjda var vi :) Mycket fint fick och det var så kul att träffa alla och få ha en egen dag för lilleman :) Men som sagt, ett inlägg och bilder om det kommer :)
 
Nytt i lillemans garderob ♥
 
Fikat igår med utsikt över staden, ursäkta kvaliten men fortfarande bilder från insta ;)
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR